2 juni

21:34 (torsdag)
nu är det JUNI så nu är det officiellt SOMMAR! ^_^

igår blev det lite utgång. KM va fullt med småfolk så det var väl lite sådär skoj. drog därifrån efter två cider. gick till krögers där jag skulle möta anna och maja.. där jag förövrigt plankade in, var ju sån helvetes kö, trodde allt va chill tills vakten kom och kastade ut mig! XD fick gå tillbaks och ställa mig i köööööön iallafall! -__- men det va trevligt där,  oscar, frida, ida, jocke och jockes kompis jag hela tiden glömmer av vad han heter satt också där! xd sen skulle vi dansa XD lyckades tillslut komma till o´learys.. minns bara lady gaga - judas sen var nog kvällen slut där! :D

den här dagen kan man sammanfatta såhär: ÖLAND och SOL.
kan tillägga att jag råkade äta gurka från tyskland idag. yeeeeeeeeey :c
eller ja, tsatsiki.. :D hade grillat och satt och åt väärldens godaste baguette med tsatsiki och kyckling då jag  läser på burken och ser att den kommer från tyskland!!!! :O ÅÅHH jag vill inte bli smittad och döööö :c jaja.

nu har jag bytt hårspray. mitt älskade PROFFS är numera historia som jag använt i sisådär nio år nu! den är ju alldeles för stark, att jag inte kommit på det förrens nu?

well, imorgon blir det jobb. avis på alla som är lediga imorgon meeeeeen skitsamma. imorgon är det bara frida, jenny och jag som jobbar i personalen, kommer nog bli en rolig dag! :D

får se om det blir göteborg i helgen. är ju ledig tills på tisdag! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0