27 juni

17:02 (måndag)
FYNDIGT att lägga iron maiden i göteborg på SAMMA datum som vi tänkt åka dit. inte ett hotell är ledigt och hela liseberg lär ju invaderas av folk där på lördagen :c får helt enkelt åka till göteborg v. 28 istället då jag har semester! hihi.

så med det sagt struntar jag alltså i peace&love detta året:c känns så jävla sorligt eftersom mina darlings i all time low & 30 seconds to mars kommer dit på torsdag. som jag sett fram emot så länge! men jag känner att sitta ensam på ett tåg genom hela sverige med 4 byten upp kanske inte blir så skoj, vad händer om ett av tågen krånglar (SJ och deras rykte är ju inte det bästa) och det blir förseningar och krångel, kommer jag hinna upp för att se pojkarna då? visst, jag åker inte preecis hela vägen ensam men endå, jag kommer ju inte möta tjejerna förrens jag nästan är framme endå! :c skillnad om jag skulle varit där i några dagar men nu ville jag ju upp enbart på torsdagen! nu får jag sånhär hääärlig beslutsångest.. jag har ju fan inte ens bett om ledigt.. än. nej borlänge får helt enkelt klara sig utan mig detta året! :c jag får fördriva tiden på annat sätt och inte tänka så mycket.

psykologi nästa! kan bli intressant...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0