stuff

23:16 (måndag)
har hänt och ska hända massor. jag jobbar och har knappt tid med något annat känns det som, sommarstugan är typ såld :c det gör ont i hela mitt hjärta och kommer sakna stället som tusan :c ska till läkaren på onsdag och snart har jag lite semester, förhoppningsvis blir det lite peace&love och göteborg där liseberg är inräknat - uppswinget here i come, den enda karusellen jag är LIVRÄDD för och inte vågat åka, endast pga av att alla säger att den är vidrig och att man inte sitter fast ordentligt? kan stå i timmar o bara titta på den. åkte typ samma i england men den var ju inte alls läskig, aja sånt man märker. väntar svar från förskollärarutbildningen om jag kommit in eller inte..åh sån tiiiiiiiiiiiiiiiiid det tar.. har beställt tid hos veterinären för whiskey, vet dock inte om jag kan komma ifrån jobbet, så mamma för väl gå dit med honom, första gången han är hos veterinär, förutom då han fick sina valpsprutor men då var jag och alla hans valpsyskon med..tycker inte riiktigt om det! håller på att låta mitt hår växa ut, hatar längden nu men så illa tvungen att gå igenom -_- följer förmodligen med helene till borås i juli, hundutställning och kanske en utgång där?:) nej det här blev alldeles för långt. gotta go. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0