ögoninflamationm

17:38 (torsdag)
min ALLTID lika glada och spralliga vovve har inte varit lika glad på sista tiden. han brukar alltid säga hejdå till mig innan jag går till jobbet men nu den senaste veckan har han liksom inte brytt sig att ens gå upp. misstänkte att det kunde ha att göra med hans vänstra öga som varit lite rött och grumligt på senaste tiden. beställde tid hos veterinären för några dagar sedan då jag lika gärna kunde kolla upp hans öron också som han kliat i ganska länge nu. idag fick jag svaret: han har ögoninflammation :c åh min lilla plutt... det är därför han inte varit sig lik! så nu har han fått ögondroppar han ska ta fyra gånger om dagen i tio dagar.

så gick min älskade plattång sönder idag! :c (är egentlgen peters men jag "snodde" den från honom för några år sen, höhöhö, men kan tillägga att jag köpte en annan, näästan likadan till honom) så nu har jag en nyy, hoppas den är lika bra som den senaste, gräääslig färg bara! ----> rosa :O

nu ska jag åka häst och vagn med jenny! tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0