20 mars

17:33 (söndag)
det har hänt endel nu under dom senaste dagarna. bara possitiva saker då såklart!

var ute med peter, joel och daniel i fredags - bra kväll men vart var allt folk? hann även med en titt på mitt bo jag snart flyttar till! finfint!
i lördags kom dana in till stan. följde med henne och tittade på en lägenhet som hon kommer ta. woah! fatta hur mysig den kommer bli. nanana! :D hello my little neighbor! :D sen gick vi lite på stan i det fina vädret och tittade på fåglarna i vattnet som anföll en livboj! hahaha! på kvällen begav det sig till kalle en stund som fyllde år! var ganska seg sen kvällen innan så det blev nog den kortaste utgången EVER! dom gick till harrys, tog en fem - minuters - runda till the rock och o´learys sen hem och tittade på skräckfilm!

den 10 april flyttar jag in till stan. skrev kontrakt i lördags!
joel ska börja lira gitarr i VAINS OF JENNA och åker på värlsturne nu! hur grymt är inte det lix! så han flyttar ut, jag flyttar in och tar över hans lägenhet under tiden! :D

peace out!

nya strumbyxor - LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0