29 mars

21:32 (tisdag)
fan vad skönt med sommartid! dagarna börjar bli lääääängre! en timme gör så mycket! nu kan man äntligen börja leva igen. det är nästan ljust när jag vaknar och ännu bättre när jag kommer hem! !happyface!

ibland tror jag min hårtork spökar. jag sätter på den, torkar håret, stänger av den, sen ibland går jag tillbaks och ska blåsa lite till efter en stund, hihi, men då funkar den inte och ser då att knapparna står på ---> on, eh okeeej? VARFÖR GÖR DEN SÅÅ!? den kan ju inte ha börjat blanda ihop ON/OFF eller? :S

nu är det jobb resten utav veckan.
på fredag spelar JOHNOSSI på sandra!
see ya there!
gott med lite "vardagsmyskvällsmacka" i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0