7 mars

19:02 (måndag)
fredagen blev ganska lugnt och skön. åkte upp en liten runda till bolaget efter jobbet, fick trevligt besök, åt fläskfilé, glass plus annat gott och tittade på foo fighters som gästade skavlan -> bra låt! somnade sen mätt och belåten. i lördags satte jag igång och baka KÄRLEKSMUMS! och åh så goda dom blev. hade ingen kakao hemma så jag fick ta o´boy. nomnom. tummen upp för dom! åkte jag iväg till dana på kvällen och blev bjuden på goda drinkar. sen tog vi bussen in till stan. hamnade en runda på KM och tillsist bistrobar där det var "rockfestival" trevligt när det händer lite nytt i kalmar. bra musik och trevligt folk! söndagen spenderades mest i kalmar. åkte till modehuset för att köpa nya converse. yes, hittade dom jag skulle ha. inget konstigt med det, tills jag skulle ta på dom oO TVÅ HÖGESRKOR!? mhm, det var bara till att köra tillbaks, så visade det sig att den andra vänsterskon inte fanns på lagret. GAH! fick ta ett par andra converse i en storlek större. VAFUCK! cp! men dom var ganska billiga så skitsamma.

- weeell. jag kör en BENJAMIN på hela helgen! :D idag har jag mest jobbat.

united we stand

smash into pieces

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0