20 september

04:54 (lördag)
vet ni...
JAG FICK LÄGENHETEN!!! JAG FICK FAN LÄGENHETEN!!!
den mysigaste lilla ettan jag någonsin sett  ni vet när man kommer in och bara VET att den här VILL JAG HA! helt käär blev jag på visningen i onsdags! och nu är den MIN! jag skriver kontraktet på tisdag! vågade ALDRIG hoppas på att den skulle bli min eftersom det var så många som hade varit och tittat på den och ville ha den!!! jag fick knappt fram någonting alls och trodde jag skulle börja tjuta i telefonen när hon på kontoret ringde och sa att den var min om jag ville ha den! glad tjej gånger tusen!

kom hem från karlskrona för en stund sen. jag ska sova nu för jag ska upp och jobba imorgon!
tack för en otroligt rolig kväll tjejer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0