7 september

18:29 (onsdag)

vilken BRA onsdag det blev. åkte in till stan på morgonen och blev blöt som en dränkt katt! herreguuuud vad det regnade och blåste och mitt paraply bara cpade! var visning på den fina ettan och jag blev KÄR! åh vad fiiin den var! ringer direkt imorgon och säger att JAG VILL HA DEN! dock var det ju inte bara jag som var intresserad utav den! :/ åkte in en runda till modehuset efter och köpte ett par nya skor. kunde behövas eftersom mina släppte in vatten. HUH! idag var det dessutom premiär för min höstjacka! hihih! ^__^v medans vissa andra gick i linne. EEH? höst? kallt? blåååååst? jaja. jag frös inte iallafall! ;D sen traskade jag in och satte mig i skolbänken på mycket länge och hade min första psykologilektion. wiiiih vad skoj! hihi. läraren: har du läst psykologi innan? jag: nääe - eh HAR JAG JUH!!! :O minns bara inte så mycket av det! ^____^ men lite minns jag allt från gymnasiet! kunde ju en massa!

imorgon är en dag som jag kanske inte riiktigt ser fram emot :/ men sånt som måste göras! bit ihop och räkna till 10 ska nog funka!

RIP Stefan Liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0