20 februari

 :C den här dagen kan gå och skjuta sig! att sova fyra timmar och stiga upp kl. 05:30 är INTE OKEJ! jag har varit helt sjukligt trött och konstig på jobbet idag. som i en helt annan värld :C och kaffe har inte gjort mig ett dugg piggare, snarare mer konstigare :CCC vi hade fem barn idag på vår avdelning så det var en väldigt lugn dag men är man trött känns det nästan jobbigare när man inte alltid har någonting att plocka med. nu ska jag bege mig in på svtplay och titta på senaste avsnittet av äkta människor som jag missade igår tack vare big brother. nu är den skiten igång igen och jag fastnar jämt framför det, även fast jag inte vill.

den 16 juni spelar mumford & sons på hultsfredsfestivalen  wii. fatta vilken mäktig känsla det kommer bli. åh det kommer bli mysigast <3 jag håller alla tummar jag har för att the cure spelar samma dag. men sån tur finns väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0