8 februari

jag har varit så off på sista tiden. vilket några redan märkt. det är lite tuffa tider just nu bara. men jag kommer igen. det känns som det mest är jobb i mitt liv just nu, vilket inte är något negativt så, men jag måste ha tid till någonting annat också! det måste lugna ner sig lite. jag jobbar både dagar, kvällar och helger just nu. idag var jag på lasarettet, det gick bra och imorgon är det bergravning, vilket jag inte ser fram emot. det kommer bli så jobbigt! :C jag tycker begravningar är något fint. ett sista farväl, men det känns inte rättvisst när min kusin bara blev 50 år och att han visste att han skulle gå bort inom två månader. det är inte naturligt! :C
passade på att handla lite underkläder när jag var inne i stan idag. hittade även en tokbillig väska på rea för ynka 75:- som har kostat 400:- innan. CATCHIING!* fick även med mig tre linnen, ett par vantar och lite smink hem. jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0