ricinolja?

ricinolja eller inte ricinolja? ja jag vet inte. det sägs att håret ska bli något tjockare, bli blankt och få håret att växa fortare. det sägs så, för vissa iallafall, alla har ju olika hår. sen kan man ju diskutera om det verkligen är oljan som hjälper eller om det just är därför att man MASSERAR in oljan i hårbotten några gånger i veckan som det växer fortare. jag vill nog mer tro på det sistnämda. genom att massera kommer blodcirkulationen igång och därmed också håret. det vet jag av erfarenhet! ;D men visst är jag lite sugen på att testa. men jag känner inte för att börja tappa hår, få mjäll och få torrt och risigt hår som några har fått av detta.. åh jag är lite kluven! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0