10 januari

18:11 (tisdag)
igår dog min kusin magnus, för en månad sen dog hans pappa, i samma cancer. det här visste vi om, att magnus inte skulle leva mer än två månader och att ha fått gått runt med den här väntan och bärt, det här har varit otroligt jobbigt. ingen människa ska behöva få beskedet - du har bara två månader kvar att leva. man ska inte veta när man ska dö! :( nu ligger pappa på hjärtintensiven sen en vecka tillbaks och kommer få stanna på sjukhuset i minst en vecka till. som tur är har han fått byta avdelning och ligger nu med två andra som han skrattar och skojar med, nu har han frisknat till och är samma, fina pappa<3 men jag har varit LIVRÄDD den sista veckan. jag har inte sovit om nätterna, det är då ångesten är som värst. har försökt att sysselsätta mig med olika saker bara för att inte tänka så mycket. jag har fortfarande svårt för att somna och kommer säkert ha en tid framöver. jag är orolig konstant! det här har lärt mig att aldrig ta någonting för givet! det här jag har varit med om vill jag aldrig uppleva igen! tack släkt och vänner för att ni funnits där. det betyder så mycket! <3 var rädda om era nära och kära för en dag kanske dom inte finns längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0