12 januari

19:32 (torsdag)


idag har det varit full rulle! jag har städat hela lägenheten och dammsugit upp varenda litet löv whiskey dragit in och varit och köpt smörgåstårta. idag kom min moster och hälsade på mig. var längesen vi sågs nu. vi hann med en runda till IKEA och blev några hundralappar fattigare! LOVE IT! sen åkte vi ut till pappsen och hälsade på, ett litet möte hann vi med där också. jag saknar gubbarna lite som han hade som rumskamrater. dom var roliga. båda två hade fått åka hem idag :( eller ja, det är väl egentligen ingen ledsen gubbe på det, roligt för dom lixom. men jag gillade dom.
jag är så stolt att jag vågade åka enda högst upp med hissen alldeles själv, HAHA. åh livrädd var jag! ;D kändes som jag åkte i flera minuter! :( tur det finns ett litet fönster man kan titta ut igenom, då känns det inte fullt lika läskigt! andra gången i hela mitt liv jag åker hiss SJÄV, haha ja jävlar! +1 på det. ^__^V

jag har massa saker att göra imorgon -> åka och lämna whiskey, hitta examenspresent, vara i tingsrätten kl. ett på möte och hoppas jag får tillbaks pengarna från hulstsfredsfestivalen 2010, åka och hälsa på pappa på sjukhuset och så får jag inte glömma systemet. sen ska jag väl hinna göra mig iordning lite också. allt detta innan tina kommer klockan fyra. HUR SKA JAG HINNA? det blir på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0