bergkvara water festival 2012

VILKEN LYCKAD KVÄLL! dagen började hos mina föräldrar och när peter hade kommit dit och whiskey lugnat ner sig över att äntligen få träffa honom igen väntades det lite middag.. vi åkte ner till bergkvara och satt väl mest i öltältet tills det var dags för SOUNDTRACK OF OUR LIVES.. och där stod vi tillslut, längst fram och tårarna rinnandes nerför mina kinder.. i slutet tog han min hand, tittade in i mina ögon och sjöng: "cause i can see it in your eyes..." det kunde inte blivit ett bättre avslut! vi träffade ebbot och stod och pratade med honom en stund innan dom lämnade festivalen, jag var tvungen att krama om honom! vilken fantastisk man han är! TACK för dessa år. "vi ses" var det sista han sa till oss innan han hoppade in i bilen...  det hoppas jag verkligen... <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0