13 mars

23:27 (tisdag)
idag fick vi ytterligare ett besked om tråkiga nyheter. det kommer bara smällar efter smällar. snart orkar jag inte mer. jag har gått runt och mått dåligt och oroat mig för människor sen i slutet av förra året. vissa kämpar på, några är redan förlorade :C jag hoppas av hela mitt hjärta att det här slutar bra... <3
-
jupiter och venus - där fick jag svaret om vad det är jag har sett nu på himlen i några dagar.
så himla häftigt egentligen.
-
nu har jag lagt in om semester i nästan fyra veckor i sommar. wiie.
det känns skönt att vara ledig när dom flesta andra också är det istället för att jobba hela sommaren
som jag gjort dom sista åren.
-
idag följde jag med jenny till stallet. vi tog ut resan och golden på en skrittur.
och sen att plexus inte kommer finnas kvar i stallet så länge till utan kommer vandra iväg
till dom gröna ängarna snart gör mig ledsen även att jag vet att det är det enda rätta.
-
det var väl allt för idag. imorgon ska jag jobba.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0