24 mars

så fick jag äntligen höra faith accompli live med självaste herr tommy körberg ikväll. låten som gör mig så knäsvag. vilken röst! ja han levererade i kalmarsalen och jag var bland dom yngsta där ^__^v . haha vad konstigt. ehe. men det var en julklappspresent och det gjorde mor min glad iallafall ;D
tidigare idag var jag, helene och tina ute på en härlig uteritt i det fina vårvädret. det var härligt att få sträcka ut lite. det var dock inte lika härligt att rida bakis. gårdagen hade gärna fått varit lite lugnare ;D
ikväll sitter jag i soffan och tittar på warhorse. jag tror jag är lite besviken med tanke på vem som gjort den, jag har bara sett halva än sålänge men jag får se om jag orkar titta färdigt på den :O
många som är ute ikväl, många som hör av sig, men jag stannar hemma. punkt slut - over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0