3 mars

VÄLKOMMEN VÅR!
jag fick äntligen sova ut efter en trevlig kväll ute med anna, maja, tina och micke och när jag vaknade lös solen in i mina ögon - vilket fantastiskt vårväder. jag steg upp och gjorde lite frukost, tog min vårjacka och satte på min mp3 och gick upp till busshållplatsen för att möta upp dana som kom med bussen och det kändes nästintill som att det var lite sommar där jag satt och väntade när jag blundade. vi gick till blomsteraffären och tittade runt på allt fint. jag fastnade framför fröna. jag funderar på att skaffa mig lite gröna fingrar och så lite smultron och rädisor - tänk vad gott. sen tog vi en runda förbi systembolaget och tillsist ICA. vi lyckades stå i alla tre köerna ^__^V men man får väl vara lite smart och ta den kortaste kön sen när det inte finns cigaretter att köpa till dana i den andra kön så får man ju självklart byta igen osv.

snart......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0