10 maj

22:58 (torsdag)
VARFÖR TOG JAG EN DUSCH INNAN JAG GICK KVÄLLSRUNDAN MED WHISKEY? det hade inte behövts, jag är fan blötare nu än jag var då! och maskar precis överallt... åhåå jag dog hundra gånger plus tusen till.. och då hade jag inte ens börjat gå!! :CCC

imorgon är jag ledig. (kanske därför jag gått runt hela dagen och trott det varit fredag) på kvällen blir det lite krögershäng över något glas innan det är dags för BIOmys tillsammans med mina tjejer.. vilken kväll det kommer bli! - PREMIÄR för dark shadows med bästa johnny depp! det är REN LYCKA varje gång det släpps något nytt med honom!

nanana nu ska jag sova så det fortare blir helg! men först in i duschen en snabbis, igen!

... och grattis till världens bästa Inge idag! var väldigt trevligt att få höra din röst igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0