.

tack för en så fantastiskt fin helg! jag är så jävla glad att vi äntligen träffades - you know who you are!

på söndagförmiddagen lastade vi in hästarna i transporten och åkte iväg till öland för hopptävling! medans jag gick runt och var hästskötare kammade helene hem rosetterna inne på banan. vi åkte hem efter en lyckad dag.  jag lastade ut cautia ur transporten men min fot befann sig på helt fel ställe och jag får ett HALVT TON häst rakt på foten! behöver jag nämna att det gjorde så satans ont! ;D jag kommer in i stallet och märker att hela skon badar i blod! :C helene är utbildad läkare så hon tog hand om mig och lindade om mig inne på stalltoaletten <3 där fick jag sitta svärandes och gråtandes i någon halvtimme. på kvällen åkte jag in till akuten där dom konstaterade en spricka i tån. woho! :C vilken bra valborg jag fick...

idag var jag uppe hos läkaren och bytte bandage igen...
några veckor utan skor? i helvete heller! jag ska ju börja jobba nästa vecka?
...så jag tvingade i foten iallafall... :S


dead by april...

hermes...



cautia...


min tåå ;C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0