.

lite tidsfördriv...
 
senaste mat: makaroner och köttbullar
berätta fyra saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag sover ALLTID på vänster halva av sängen, extremt känslosam, noll lokalsinne, maskar är det äckligaste som finns.
vad har du haft för husdjur under ditt liv? delägare i en travhäst, två katter, två möss, 2 kaniner, en orm och nu, en kanin och en nakenhund
fem bästa konsertminnena: andra gången jag såg backstreet boys i stockholm - jag var i chock och skrek bokstavligt talat ihjäl mig längst fram vid staketet
HIM - kan inte bestämma vilken av dom fem spelningarna som var bäst. förmodligen den på nalen 2008. bättre musik finns inte! dör varje gång vi får ögonkontakt och ville ler mot mig.
30 seconds to mars - shit vilka liveframträdanden dom gör!
laleh - på peace & love i somras, jag varvade mellan skratt och gråt...
the hives - i malmö. tredje gången jag såg dom och jag ville aldrig dom skulle sluta...
senaste känsla: nöjd
vem är den roligaste människan du känner:
måste säga oscar på den ;D
när var du i kyrkan senast: anitas begravning...
vad dricker du till frukost: kaffe och o´boy
din största vinst: när jag kom 3:a på klubbmästerskapet i hoppning på Hamlet - stallets mest vägrande häst
senaste resa: malmö
senaste dröm: jag kör så det rycker i backarna!
vad har du för utbildning: barnskötare men utbildar mig just nu till förskollärare på linneuniversitetet i kalmar
finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? skaffa häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0