29 oktober

jag åkte ner till malmö i fredags för att plugga och hälsa på peter. jag hade knappt sovit nånting dagen innan eftersom hela himlen lät högt och mysko i flera timmar ( dagen efter stod det att det varit flygövningar häromkring ) hmm.. sådär låter väl inga flygövningar :S jag var ju jätterädd......
men ja.fick tag i två vinterjackor och en halsduk där nere iallafall.

idag hade vi salstenta. jag satt i tre timmar och kämpade medan mer än hälften gick efter en timme. jaja, jag gjorde det bästa jag kunde och kunde inte skriva mer än vad jag gjorde. jag ville inte komma på att jag missat något när jag gick ut från salen.

imorgon har vi seminare. det kanske är bäst att jag börjar göra uppgiften färdig nu så jag kan redovisa den imorgon!
 
ledig onsdag och fredag, då det även blir ett besök hos frisören.
 
lördagsmys i malmö - laxpaj med brocolli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0