1 april

1 april och den efterlängtade sommartiden är äntligen här...
UPDATE.
påsken är över men den har bjudit på fantastisk god påskmat, godis, skratt och alkohol i mängder! igår avslutade vi den med bingolotto och tacos och idag blev det tacos till frukost! biljetterna till håkan hellström och hardcore superstar är nu inköpta. nanana. men åh så tomt det blev. jag har inte varit ensam under hela påskhelgen! .. det här gillar jag inte! snart har jag avverkat ett HELT ÅR på förskollärarprogrammet för imorgon påbörjar vi vår sista kurs sen tar jag sommarlov..nu får gärna sommaren 2013 komma fort och ta mig med storm...nu har jag ett ton disk att ta hand om!<3 cheers

påväg hem till mina föräldrar för lite påskmat och mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0