9 april

IM LONELY! whiskey är hos mina föräldrar just nu och några fiskar i min bokhylla har jag inte skaffat ännu! ;D tv och musik är konstant på men jag vill ha någon i soffan jag kan retas med också! ;D jag vänjer mig aldrig med att vara ensam i lägenheten! nu har jag tänt massa ljus och mysigt ner mig i soffan tillsammans med rostade mackor och mumford & sons.. även fast jag borde plugga...........
 
igår fick jag och min grupp reda på att vi får VG på vår tematiska redovisning vi genomförde för ett par veckor sen

"Ni genomförde en fin temaingång där filmen var ett ambitiöst inslag. Kul att publiken fick vara "i roll". Gruppen får ett VG för arbetet" ^___^v TACK!
 
en irriterande grej ÄR att jag fick för mig att klippa lite i luggen för ett par dagar sen. jag hittade inte riktiga klippsaxen utan tog då istället fram kökssaxen och tyckte att det var väl en bra idé, i brist på annat. nu undrar jag lite v a r f ö r ?!
 
jag ska åka till min kära förskola den kommande veckan och intervjua och spela in ett barn som sen ska redovisas. haha detta kan ju bli roligt!;) nu gäller det bara att klura ut några roliga samtalsämnen att prata om men det kan väl inte vara så svårt;)
 
jaja, intresseklubben har antecknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0