midsommar 2013

vi kan sammanfatta midsommarafton 2013 som magisk! den spenderades på öland tillsammans med peter, kalle, elina, daniel, emma och erik i peters sommarstuga
 
boysen slappar!
fixar & donar!
plocka blommor till våra midsommarkransar..som senare gick till vår midsommarstång...
elina & emma...
midsommarstången påbörjad!
'
världens godaste tårta!
KUBB!

kalkbrottet...
påväg mot soluppgången..vi hade bråttom för att hinna..
en sekund efter vi stannat dök den upp! den här stunden kommer jag bära med mig resten utav mitt liv...
korv med bröd på en filt på en stenmur.. och lundell i bakgrunden...
kalle i soluppgången
klockan 07:00 på midsommardagen tog jag årets första bad! det börjar bli tradition! KALLT!
;)
 jag plockade lite blommor...
utsikt från sommarstugan... underbart!
tillbaks mot fastlandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0