12 maj

jag åkte hem till mina föräldrar igår och det var första gången på ett halvår whiskey SPRANG runt som en tok i gräsmattan av glädje när han fick se mig...han börjar sakta men säkert bli den clown igen jag känner igen...jag satte mig ner i gräset med honom och tårarna bara kom.. jag har nästintill fått släpa runt honom på våra promenader istället för att han dragit som han hade en tendens att vilja göra (även om det är trängt förbjudet) förutom IDAG! idag fick han dra så mycket han ville...kändes så skönt att se..åh han måste haft så ont!:(  jag är så glad att jag äntligen hittat en veterinär som vet vad han håller på med och jag funderar på att gå och köpa en blomma till honom när vi kommer på återbesök i nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0