29 maj

en liten hälsning från två sjuklingar...

jag har känt mig konstig i ett par dagar nu. jag har varit trött och känt mig allmänt konstig, inte kunnat sova om nätterna och känt mig febrig. idag vaknade jag upp av några prickar som kliade och jag trodde naturligtvis det var myggbet men när de började komma upp fler och fler funderade jag på om det kunde vara någonting i lakanen och jag skulle precis byta sängkläderna då jag ser att några har blivit vattenfyllda!!! vilket inte kan betyda någonting annat än vattkoppor! ringde till vårdcentralen och jag fick en tid imorgon! haha ja jävlar! nu fick jag det konstaterat, det var inte vattkoppor jag hade som liten! ;D
60 prickar for now... tack cirkus scott för detta!
till råga på detta fick jag svar av ägaren idag angående araben i Kronoberg. det var en tjej där i måndags som hade varit och provridit honom. hon hade bestämt sig idag för att köpa honom. ÅH! jag blir tokig! men det är bara till att leta vidare. synd att jag ska vara så satans kräsen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0