26 november

liten update.
vfun går fortare än vad jag någonsin trott. snart går jag in på min tredje vecka. tråkigt att jag ligger hemma sjuk för tillfället. på lördag åker jag upp till stockholm för att träffa dana, dricka cider och se världens bästa placebo på fryshuset. fantom är piggare än någonsin och dansar runt och ibland undrar jag när jag flyger av. men det har blivit kallare ute och de har en tendens att bli piggare och lägga in en högre växel då plus att jag inte har tid att rida honom lika ofta som jag önskar pga studierna just nu. jag ska försöka rida upp till paddocken istället för att bara rida i skogen som jag gjort det senaste så han får använda sitt huvud lite mer. det kan han behöva. olle är lättlärd och följer mig överallt som ett litet plåster, lärde sig sitt på trettio sekunder, rumsren och går numera helt perfekt i koppel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0