9 november

lördagen den 9e november tog jag alltså tåget ner till Eslöv där jag möttes upp av uppfödaren. väl framme möttes jag av en ganska blyg liten nakenhund som helst inte alls ville bli klappad utav mig.
nu har det gått fem dagar och han visar mer och mer utav sin härliga personlighet för mig och har nu charmat omkull mig totalt! han är ett riktigt litet energiknippe och all blyghet är borta, han springer runt och busar och följer mig tätt intill vart jag än går..
 
står och väntar i Eslöv på tåget hem till kalmar..
blyg liten kille i mitt knä, han rörde sig knappt under hela resan hem;)

Kommentarer
Postat av: christin

ÅÅÅÅ vad söt han liknar min pojk... Min nakis heter Viggo och är 5 månader..kram

2013-11-18 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0